вторник, 31 марта 2020 г.

Увага! 4-Є! Питання до державного екзамену!

Основи природознавства
і методика ознайомлення дітей з природою
1.     Охарактеризуйте спостереження як основний метод ознайомлення дітей з природою. Назвіть види спостережень. Розкрийте методику проведення спостережень в різних вікових групах.
2.     Дайте характеристику праці дітей в природі як одному з методів ознайомлення дошкільників з природою.  Розкрийте види і зміст праці в різних вікових групах. Назвіть форми організації праці дітей в природі.
3.     Розкрийте зміст ігрових методів ознайомлення дітей з природою. Перелічіть види ігор. Розкрийте методику проведення дидактичних ігор.
4.     Дайте характеристику розповідей та бесід про природу. Обґрунтуйте значення розповідей, бесід.  Назвіть види розповідей, бесід.
5.     Обґрунтуйте думку про те, що прогулянки і екскурсії  в природу є особливим видом занять з дошкільниками. Назвіть види екскурсій, їх структуру. Розкрийте організацію і методику керівництва екскурсіями в різних вікових групах.


Методика розвитку мовлення та навчання елементів грамоти
1.           Назвіть методи і прийоми  навчання дітей рідної мови. Дайте характеристику методів і прийомів розвитку мови дітей дошкільного віку.
2.           Розкрийте особливості методики розвитку мови дітей раннього віку         (3 р.ж.). Перелічіть завдання з розвитку мовлення дітей раннього віку; види роботи на заняттях та в повсякденній діяльності.  Назвіть методи та прийоми розвитку мови дітей раннього віку.
3.           Розкрийте суть поняття «звукова культура мови», назвіть  завдання і зміст виховання звукової культури мови. Охарактеризуйте систему роботи по вихованню звукової культури мови: розвиток слухової уваги, фонематичного слуху, мовного дихання, дикції, сили голосу, інтонації.
4.           Дайте характеристику методу проведення бесід з дітьми: зміст та тематика, підготовка вихователів та дітей до бесіди, структура, методичні прийоми розвитку діалогічного мовлення дітей в бесіді.
5.           Розкрийте методику навчання складання розповідей за картинами. Назвіть види картин, вимоги до них; види розповідей за змістом картин.
6.           Дайте характеристику методу навчання дітей розповідям з власного досвіду. Розкрийте значення, тематику розповідей, прийоми навчання; методику навчання складання листів.
7.           Розкрийте методику навчання переказу тексту літературного твору. Обґрунтуйте особливості  добору творів до переказу, вимоги до них. Перелічіть методичні прийоми навчання дітей переказу.
8.           Охарактеризуйте підготовку дітей до складання творчих розповідей. Назвіть прийоми навчання. Розкрийте структуру заняття.
9.           Охарактеризуйте методику художнього читання. Розкрийте структуру заняття. Поясніть особливості підготовки вихователя до занять.
10.      Розкрийте методику ознайомлення дітей зі складом. Обґрунтуйте  зміст та прийоми  роботи по формуванню уявлень про склад. Назвіть послідовність роботи над складом слова.
11.      Розкрийте методику навчання дітей звуковому аналізу слів (послідовність роботи при навчанні дітей, структура заняття, прийоми закріплення роботи по звуковому аналізу слів).
12.      Охарактеризуйте методику ознайомлення дітей з голосними і приголосними звуками (позначення голосних та приголосних в схемі; прийоми закріплення знань про твердий-м’який приголосний).


3 комментария: