вторник, 17 марта 2020 г.

3-Є! Увага! Основи природознавства і методика, переглянути відеозапис заняття і зробити його письмовий аналіз


Інструкція до лабораторного заняття
Тема: Спостереження і аналіз проведення занять з валеологічного виховання в дитячому садку.
Мета: Продовжувати формувати уявлення про систему роботи по ознайомленню дошкільників з власним організмом. Вчити спостерігаючи заняття, виділяти основні структурні елементи, методи навчання та інші прийоми роботи на занятті. Розвивати професійні навички. Виховувати любов до професії.
Література: Валеологічна освіта дошкільників. Програма та методичні рекомендації.-Суми, 1997.
Хід заняття
І.Організацїя початку заняття.
II. Мотивація навчальної діяльності.
-    Назвіть мету валеологічного виховання?
-    Перелічте завдання валеологічної освіти.
-    Назвіть структуру заняття з валеології.
-  Перелічте тематику занять та назви дидактичних ігор.
III. Лабораторна робота.
Завдання 1. Визначити підготовку вихователя до заняття. Визначити підготовку приміщення до заняття. Визначити підготовку дітей до заняття.
Завдання 2. Переглядаючи заняття, визначити:
а) програмовий зміст;
б) обладнання;
в) організацію дітей;
г) мотивацію навчальної діяльності;
д) методи безпосереднього сприйняття об'єктів;
є) методи опосередковані;
ж)  структуру заняття: основні частини; етапи заняття, їх логічний зв'язок; тривалість кожної частини і всього заняття в цілому;
з)  прийоми активізації дітей на занятті;
і) якість відповідей: самостійність, творчість думки і виконання дій, впевненість;
к) оцінка відповідей вихователем;
л) досягнення мети заняття, його виховне значення.
Завдання 3. Визначити, чи відповідає рівень знань дітей (даній тематиці) обсягу вимог програми вихователя в дитячому садку з розділів програми.

Висновки

19 комментариев: