пятница, 22 мая 2020 г.

2-Є_практичне занятт "Психологія навчання і виховання"

Практичне заняття
Тема: Психологія навчання і виховання.

Завдання 1. Дайте відповіді на запропоновані запитання.

1. Розкрийте суть поняття «виховання».
2. Розкрийте значення навчання для психічного розвитку дитини.
3. Перелічіть та опишіть виховні впливи.

Завдання 2. Розв’яжіть психологічні задачі.

1. Вихованець старшої групи Ігор, прийшовши до дитсадка вранці, ненавмисно перевернув квітку. Коли прийшла вихователька він у всьому їй зізнався. Вислухавши, вихователька сказала:
- Добре, Ігор, ти зробив, що відразу ж розповів про це. Зараз ми з тобою допоможемо няні привести все до ладу.
Вихователька привернула увагу дітей до вчинку Ігоря, підкресливши, що він зробив правильно, зізнавшись у своїй провині.
Яка якість педагога проявилась у даній ситуації? Дайте оцінку її поведінки.

2. Вихователька під час сніданку голосно і роздратовано звертається до дітей:
- Лікті зі столу забрати! Щодня про одне і теж! Лікті на столі тримати некрасиво! Щоб у мене з кашею ніхто не сидів. Швидше, Вова! Щоб зараз же у тебе каші не було!
Дайте оцінку дій педагога.

3. Багато вихователів дитячих садків, посилаючись на вікові особливості дошкільнят, прагнуть проводити заняття таким чином, щоб дітям було весело, цікаво.

Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Обґрунтуйте свою думку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий