четверг, 21 мая 2020 г.

2-Є_Питання до екзамену з психології

Теоретичні питання до екзамену

1. Розкрити загальне поняття про психіку (психічні процеси, психічні властивості, психічні стани) і психологію.
2. Розкрити та охарактеризувати етапи становлення психології як науки.
3. Розкрити зв’язок психології з іншими науками.
4. Назвати принципи психології як науки.
5. Назвати основні галузі психології.
6. Довести, що спостереження є основним методом психологічного дослідження.
7.  Довести, що експеримент є основним методом психологічного дослідження.
8. Дати характеристику додатковим методам психології.
9. Назвати основні етапи розвитку психіки в тваринному світі; основні форми поведінки в тваринному світі.
10. Показати відмінність психіки тварини від людської психіки.
11. Розкрити сутність поняття «свідомість людини» і її суспільну природу.
12. Розкрити сутність поняття «відчуття» як пізнавальний процес (відчуття людини і тварини; процес виникнення відчуттів).
13. Назвати основні види відчуттів.
14. Охарактеризувати основні властивості відчуттів.
15. Розкрити сутність поняття  «сприймання», назвати основні види сприймань.
16. Назвати загальні властивості сприймань.
17. Розкрити поняття «пам’ять»; назвати основні її види (залежно від тривалості збереження в пам’яті).
18. Назвати основні види пам’яті (залежно від об’єкта запам’ятовування та ступеня вольової регуляції).
19. Охарактеризувати процеси пам’яті.
20.Розкрити сутність поняття «мислення»; назвати розумові дії та операції.
21. Розкрити особливості процесу розв’язання розумових завдань.
22. Назвати і охарактеризувати основні види мислення.
23. Назвати і охарактеризувати основні форми мислення.
24. Розкрити сутність поняття «уява», довести значення уяви в житті людини; охарактеризувати фізіологічне підґрунтя уяви.
25. Назвати і охарактеризувати процес створення образів уяви.
26. Описати різновиди уяви.
27. Розкрити поняття «увага»; назвати основні її види та властивості.
28. Розкрити поняття про особистість, індивіда, індивідуальність; умови розвитку особистості.
29. Описати структуру особистості.
30. Дати характеристику спрямованості особистості.
31. Розкрити сутність поняття «темперамент», історичні аспекти вчення про темперамент, фізіологічне підґрунтя темпераменту.
32. Дати характеристику типам темпераменту.
33. Розкрити поняття «характер», фізіологічні основи характеру.
34. Описати структуру характеру, його властивості; назвати провідні риси характеру.
35. Розкрити  сутність поняття діяльності та  структуру діяльності.
36. Назвати  засоби діяльності; процес їх засвоєння.
37. Охарактеризувати основні види діяльності.
38. Розкрити особливості зовнішньої і внутрішньої діяльності людини.
39. Дати характеристику поняттю «здібності», описати природні передумови розвитку здібностей.
40. Описати структуру здібностей.
41. Охарактеризувати види здібностей та рівні їх розвитку.
42. Назвати умови формування здібностей.
43. Розкрити сутність понять «емоція», «почуття» та їх фізіологічні основи.
44. Назвати та описати психічні стани.
45. Охарактеризувати види вищих почуттів.
46. Дати визначення поняттю «воля», мимовільним, довільним діям.
47. Охарактеризувати етапи складного вольового акту.
48. Розкрити сутність поняття «спілкування», назвати засоби та функції.
49. Дати характеристику видам спілкування.
50. Розкрити сутність понять «мова», «мовлення», розкрити фізіологічні механізми мовної діяльності.
51. Охарактеризувати функції та види мовлення.
52. Розкрити поняття «група», «колектив»; дати характеристику видам груп.
53. Назвати рівні розвитку колективу.
54. Розкрити сутність поняття «сумісність», назвати види сумісностей.
55. Розкрити сутність поняття «конфлікт», охарактеризувати його види.
56. Дати характеристику стилям розв’язання конфлікту.
57. Визначити предмет, завдання вікової і педагогічної психології.
58. Охарактеризувати методи вікової та педагогічної психології.
59. Розкрити сутність поняття «розвиток», «закони розвитку».
60. Назвати основні умови психічного розвитку; довести роль діяльність у розвитку людини.
61. Дати загальну характеристику перших шести років життя дитини.
62.Розкрити особливості пізнавальної сфери дитини до вступу в школу, особливості розвитку мовлення.
63. Назвати етапи розвитку особистості в дошкільному віці.
64. Дати загальну характеристику початкового періоду шкільного життя дитини.
65. Охарактеризувати види готовності дитини до школи.
66. Розкрити особливості пізнавальної сфери молодшого школяра.
67. Описати суть анатомо-фізіологічної перебудови організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості та поведінку.
68. Охарактеризувати розвиток пізнавальних процесів і спілкування підлітка.
69. Доведіть значення навчання для психічного розвитку дітей та розкрийте його особливості.
70. Розкрийте суть понять «виховання», «виховний вплив»; дайте класифікацію виховних впливів.
71. Опишіть морально-психологічні якості особистості вихователя дитячого садка.
72. Дайте характеристику психологічним основам педагогічної майстерності.





Комментариев нет:

Отправить комментарий