четверг, 23 апреля 2020 г.

3-Є! Дитяча психологія, нове практичне заняття!

Практичне заняття
Тема: Розв’язання психологічних задач на тему: «Зміст мотивів поведінки дітей дошкільного віку»

Виконання практичних завдань:
1 варіант
1. Якими мотивами в поведінці дітей керувалася вихователька і своїх діях? Вихователь попрохала хлопчиків поставити машини на місце. Однак вони не виконали цієї вказівки. Тоді педагог запропонувала таку ситуацію. «Ви - шофери. А кожний шофер ставить свою машину в гараж». Хлопчики швидко поставили машини на місце.
2.На які мотиви в поведінці Віті вказала мама?
Мати Віті помітила, що її сину подобається слухати розмови старших, дивитися за тим, що робить тато. Він охоче виконує його прохання піднести молоток, потримати цвяхи та інше. В ці моменти він навіть припиняє гратися зі своїми іграшками.
3.     Визначте вік дівчинки. Поясніть висловлювання Олі.
- Я один раз хороша, другий раз погана. Часто б'юся з дівчатками. Маша краща від мене. Вона добра, ніколи нікого не кривдить. Але я добре малюю, танцюю я поганенько.
4.     Який основний мотив поведінки Петрика?
Петрик (3 р.) піднявся по драбині, що стояла біля дерева, нагору і кричить : «Мотліте, мотліте, де я!» Мати злякалася, а син радіє.

2 варіант
1 .Проаналізуйте дії вихователя. Який мотив збудив Сергійка і Сашка прохати вихователя розповісти дітям про їхню гарну роботу?
Шестирічні Сашко Сергійко часто під час чергування забували годувати пташок. Вихователь звернув на це увагу всіх дітей. Дітям не сподобалась поведінка хлопчиків.
На наступне чергування Сергійко і Сашко прийшли рано і ретельно виконали всі необхідні справи. В подальшому вони серйозно ставилися до обов'язків чергових.
Через деякий час вони сором'язливо попрохали вихователя: «Ніно В'ячеславівно, скажіть, що ми гарні хлопці».
2.Батьки часто скаржаться на те, що діти просять купити їм іграшку, яку швидко розбирають, ламають. Коли на них сваряться, діти, виправдовуючись, кажуть, що хотіли б подивитись, з чого вона зроблена.
Вкажіть можливі причини такої поведінки дитини. Назвіть основний мотив поведінки дітей.
3.Вихователь старшої групи попросив дітей старшої групи зробити прапорці. Одну частину прапорців він запропонував зробити для прикрашання коридору, іншу частину - віддати малюкам, зауваживши на те, що малюки не можуть зробити прапорці самі.
Назвіть основний мотив поведінки дітей. Чому вихователь прагнув створити у дітей яскраве уявлення про те, для кого вони будуть робити прапорці?
4. Мишко дуже любив майструвати з будівельного матеріалу. Вихователь у старшій групі організував змагання «Хто швидше та краще збудує будинок» по виготовленню будинків за зразком. Діти з радістю прийнялися за роботу. Мишко з завданням не впорався. Але вихователь все ж таки сказав: «Молодець». І він, як і інші діти, отримав в нагороду цукерку. Однак мишко взяв цукерку без особливого задоволення і рішуче відмовився її їсти. Через невдачу отримана цукерка стала «гіркою». Проаналізуйте дії вихователя.


Комментариев нет:

Отправить комментарий