суббота, 17 октября 2020 г.

Зразок заняття з мовленнєвого розвитку (2 молодша група)

 Тема:  Іграшки.

Програмовий зміст: розвивати навички зв’язного мовлення: учити дітей відповідати на запитання, описувати іграшки за запи­таннями; поповнити словник дітей назвами іграшок, учити правильно називати предмети та їх дії; розвивати мовний апарат, уміння і навички відтворювати звуки тварин; виховувати любов до тварин.

Обладнання: картинка з зображенням півника, іграшки (ведмідь, корова).

 

                                                Хід заняття

I. Вступна частина.

- Діти, сьогодні до нас завітав незвичайний гість, хоч я й просила його, але він не хоче з’являтися нам на очі, доки не відгадаємо загадку про нього.

Хто співає на паркані

У червоному жупані

Й чобітку: «Ку-ку-рі-ку!»?(Півник.)

-         Заходь, Півнику, діти здогадалися, хто до нас при­йшов.

II. Основна частина

Діти вітають Півника і разом із вихователем роздивляються його.

- Погляньте, діти, на Півника. Який він красивий. У ньо­го м’якеньке пір’ячко, різнокольоровий хвіст. Очі у Півника круглі, як чорні намистники, а борідонька червона. Ходить Півник поважно, високо піднімає лапи.

- Покажіть, як ходить півник.

Діти імітують рухи півника, після чого вихователь пропонує їм сісти на місця і повторити розповідь про Півника. У разі по­треби вихователь починає фразу, а дитина - закінчує.

Складання розповіді.

- Півник запрошує нас до іграшкової крамниці. Як ви гадаєте, що продається в цій крамниці? (Іграшки.)

- Давайте роздивимося іграшки.

Вихователь розглядає з дітьми іграшки, які стоять на столі (кількість іграшок вихователь добирає самостійно).

- Хто це? (Ведмідь.)

- Як ведмідь ричить? (Ри ри-ри.)

- Ведмідь великий чи маленький? (Великий.)

- Де живе ведмідь? (У лісі.)

- Що ведмідь любить їсти? (Мед.)

- Хто хоче розповісти про ведмедя?

- Це... (ведмідь). У нього... (маленькі вушка), чорні... (очі). Хвіст у ведмедя... (короткий). Він живе у... (лісі). Ведмідь лю­бить їсти... (мед). Він ричить... (ри).

- А хто це? (Корова.)

- Як вона мукає? (Му-у-у.)

- Хто розкаже про корову?

- Це... (корова). Вона яка? (Чорна, біла.) У корови є... (роги) та довгий... (хвіст). Корова мукає... (му-у-у).

Фізкультхвилинка

Вихователь читає вірш, діти звуконаслідують і показують рухи тварин.

Конячка - іго-го, Корівка - му-му-му,

Курочка - ко-ко, Поросятко - хрю-хрю-хрю, Кізонька - ме-ме, А киця - няв-няв-няв, Баранець - бе-бе, Песик - гав-гав-гав,

А півник на подвір’ї - ку-ку-рі-ку!

           Гра «Хто що робить».

- Іграшкам дуже сподобалося, як ви про них розповіли. Вони пропонують вам виконати їхні завдання: пострибати, по­ходити, поспати, посміятися тощо.

- А зараз ви запропонуйте іграшкам виконати ваші за­вдання.

- Скажіть: «Півнику, заспівай!» Вихователь виконує рольові дії за іграшки.

- А зараз зверніться до ведмедя. Корови тощо.

Діти виконують завдання індивідуально. Потім прощаються з іграшками.

III.           Підсумок заняття.

- Хто прийшов до нас у гості?

- Які іграшки були в крамниці?

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий