Заняття з природи для молодшої групи
Тема:Свій город у нас є
Програмовий зміст: дати елементарне поняття про осінь; дощова,холодна, щедра,багата, про овочі, які ростуть на городі, їх форму, колір,користь для людини, вправляти у називанні назв овочів, їх характерних ознак. Закріпити кольори; червоний,зелений , коричневий , оранжевий ,жовтий. Розвивати уяву, мислення. Виховувати бажання допомагати іншим.
Обладнання: картинки і муляжі овочів,ляльки Маша , Заяць, муляж городу,вірші.
ХІД
ЗАНЯТТЯ
I. Вступна частина
-Сьгодні, коли я йшла до дитячого садочку ,мені було холодно , і я одягла курточку. Як ви думаєте, чому?
-Так, вірно,тому ,що настала осінь.
-Якщо на дворі холодно , осінь яка?-холодна.
-Якщо на дворі дощ, осінь яка?-дощова.
II. Основна частина
-А ще осінь буває багата і щедра,тому що ,восени збирають багаті врожаї в садах та на городах. Давайте пригадаємо ,які овочі ростуть на городі.
Вихователь читає вірші. а діти знаходять серед картинок потрібну.
МОРКВИНКА
Сховалась морквинка в підземній коморі,
І тільки косички лишились
надворі.
КАПУСТИНКА
Капустинка одягнулась, в сто сорочек загорнулась.
Ціле літо достигала до нас в борщик поспішала.
БУРЯЧОК
Я- червоний буряк солоденький на смак,
Я на грядці уродився, з овочами подружився.
КАРТОПЛЯ
Я- картопля-бараболя розкошую біля поля,
А в землі росте моя бараболина сім ’я.
ЦИБУЛЯ
Цибуля-тітонька поважна,кругленькі боки, зверху золоті,
А як захочеш з ’їсти-котиться сльоза.
-А що за шум та гамір? Чуєте, хтось сперечається. Давайте потихеньку підійдемо та подивимось.
-Хто це, діти? -Маша, Зайчик..
-Маша ,що трапилось ,чому ви сперечаєтесь?
-Чого , чого ,посадив Ведмедик овочі, а нам не розказав ,що де росте.
-А ви хіба не знаєте назви овочів?Ми вам допоможемо. Так ,діти?
Сідайте на стільчики біля городу і будемо допомагати Маші з Зайчиком.
На столі перед дітьми знаходиться муляж городу з овочами, роздивляємось овочі. звертаємо увагу на колір , форму, користь.
-Маша: Дякуємо вам дітки,тепер ми знаємо назву овочів і не будемо їх плутати. Ось вам від нас подарунок. Це корисний сік , а який , угадайте.
-Дякуємо вам, зараз ми його скуштуємо і відгадаємо.
Діти пробують сік-морквяний.
III.Заключна частина
-З якого овоча ми куштували сік?
-Так ,вірно, це сік з моркви , або морквяний. Повторюємо назву соку,його користь для людини, запрошуємо Машу і Зайчика пограти в гру
СВІЙ ГОРОД У НАС Є.
Свій город у нас є.
Там морквинка росте---------- йдемо по колу
Будемо морквинку рвати----- присідаємо
І у кошики складати------------ встаємо, складаємо у кошик.
Свій город у нас є,
Там капусточка росте.
Будемо капусту рвати
І у кошики складати.
Свій город у нас є,
Там картопелька росте.
Будемо капусту рвати
І у кошики складати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий